torstai 4. marraskuuta 2010

What to do?

Kuvat katumuotisivustoilta ajan saatossa tallennettuja
Olen vähän hiuskriiseillyt viime aikoina. Leikkasin syksyllä kokonaan lyhyen tukan, josta sinänsä olen tykännyt kovastikkin. Lyhyttä tukkaa nyt vaan tunnetusti joutuu leikkaamaan todella usein, jotta se pysyy halutussa kuosissa. Siihen minä olen aivan liian laiska. Viimeiset pari viikkoa olen siis miettinyt lähdenkö kasvattamaan polkaksi vai leikkaanko taas. Pitkistä hiuksista haaveilen mutta tiedän että minun hiuslaadullani se ei vain näytä kovinkaan hyvältä. Kollaasin lyhyttukkaiset tytöt toimivat inspiraationa lyhelle tukalleni. Frejan ja Alexan hiukset taas olisivat jotain sellaista mitä haluaisin kokeilla seuraavaksi. Ei taida muu auttaa kuin viettää talvi pipon siällä ja odottaa kevättä ja uutta pitempää kuontaloa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti